• Sims 3 Årstider!!!
2012-04-01 @ 11:13:59

Läsarfråga

Sara: Gud vad de mjölkar pengar av oss! 

Tänkte på det du skrev om att det inte fanns något nytt, gratis, att ladda ned. De du visar upp behöver ju inte vara nytt -det finns ju miljontals downloads out there och du har haft bloggen uppe sen i Januari.. Det borde ju finnas hur mkt som helst att visa. 

Annars kan du ju svara på frågor. Jag ställde tillexempel en fråga om du kunde göra ett inlägg med tips på lite tumblrs som lägger upp schyssta downloads.. :) 

I övrigt tänkte jag bara.. du vet om PMBD va? Om inte - googla paysites must be destroyed. :)

Fortsätt med det bra jobbet! Du e grym!

@Sara:
Grejen med min hemsida är att jag lägger upp saker som är testade av mig, och 100% säkra.
Därför kommer jag inte tipsa om andra hemsidor för jag kan inte garantera deras innehåll till att vara just 100% säkert.
PMBD har inte alltid uppdaterade grejer längre. Vissa saker är från 2012 men inte alla och då vet inte jag om de är uppdaterade till Husdjur och då kan man inte använda dem ändå.
Jag använder mig av en av deras systersajter istället som har dagliga uppladdningar.
Det finns miljontals dwnloads där ute men 2 tredjedelar är skräp just nu för många skapare uppdaterar inte sina saker till husdjur och då fungerar inte sakerna som de ska. Man kan inte sitta i soffor, använda bänkar eller skrivbord eller sova i sängar och sådana saker.
Ni får såklart ärna tipsa mig om ni hittar några coola grejer och jag kommer självklart att testa dem!
Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->