• Sims 3 Årstider!!!
2012-04-12 @ 18:01:12

På Agendan: Eget och erat!

Hej!

Nu har 2 av mina egenskapade saker släppts i bloggen och tack för att ni är så snälla och kommer med kritik!

Jag har uppdaterat sidomenyn i bloggen och nu är det lättare att hitta!

Det har inte varit någon temadag efter påsken, för jag har börjat jobba 100% och det finns inte fler timmar på dygnet :/ Men jag kämpar på som vanligt.

Önskeinlägget är uppdaterat och nu kan ni se vad som lagts upp i bloggen och vad som står i kö tills jag hittat det! Kika här!

Hur går det för er bland alla nerladdningar?

Det hade varit roligt om ni ville fota lite från erat spel och skicka till bloggen så jag kan lägga upp lite bilder!

Skicka bilder från era bloggar eller bara till min mail: [email protected] så lägger jag upp dem!


Kram på er alla och kom ihåg:

"Just keep simming, just keep simming just keep simming, simming, simming!"
=P
Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->