• Sims 3 Årstider!!!
2012-04-05 @ 17:05:00

SimSim tar Påsklov!



Mycket att göra här hemma till påsk och jobb i dagarna så jag hinner inte simma alls fram till annandagen, men vi ses på tisdag igen kära simmar! Det ska bakas, och kokas och allt ska bli äggstra kul när hela familjen är samlad!
'

Jag försöker fylla på med inlägg nu under dagen som ska mätta er lite med Simsaker förhoppningsvis, satt till långt in på natten igår och testade en massa olika saker!

Vad ska ni hitta på i påsk?

Glad Påsk från SimSim till er alla!
Kommentarer

Ha en bra påsk och ät mycket ägg! :)

Kram

2012-04-05 @ 18:27:38
Kirre




Jag ska bara var hemma och vara med kompisar :) Glaaad Påååsk :D

2012-04-07 @ 18:07:24 http://thejossassimsblogg.blogg.se/
Jossa :)





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->