• Sims 3 Årstider!!!
2012-04-11 @ 21:01:00

Viktig uppdatering angående önskeinlägg

Hej! Jag vill att ni upmärksammar önskeinläggen och frågelådan jag har i bloggen.
Många önskar en massa bland alla inlägg, men jag kan inte hålla koll genom att bläddra bland alla kommentarer.

Ni som loggar in på msn bara för att önska saker får sluta upp med det genast!! Ni vet att msn är till för supporten, och jag har dagligen mellan 8 och 10 personer som behöver hjälp där!

Jag ber er ännu en gång att endast önska i frågelådan eller önskeinlägget.

Önskar ni något i ett annat inlägg kan jag inte lova att det kommer hamna i bloggen.

För att snabbt hitta frågelådan eller önskeinlägget, kolla i menyn:

Tack
Kommentarer

Förlåt så mycket för att jag

var så besvärlig

nu vet jag i alla fall vars jag ska skriva om jag vill

önska något till bloggen.

2012-04-12 @ 16:57:07
Lisa




@Lisa:

Du är inte Besvärlig!



Kolla inlägget om önskningar och din ligger i kö för att hittas, så fort jag hittar en gubbe lägger jag upp den!

2012-04-12 @ 17:57:24 http://simsim.blogg.se/
SimSim





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->