• Sims 3 Årstider!!!
2012-12-28 @ 20:32:00

Sims 3 University Life?

Ryktena sprids på nätet och EA är duktiga på att inte säga ett knysst...
Vad tror ni?
Ingen information att skriva om detta mystiska kanske-nästa-sims-3-expansionspaket förutom att det hade varit riktigt coolt.
 
Däremot kan jag känna mig besviken på EA's Store innehåll och deras världar på senare tid.
Vissa saker fungerar inte alls som de ska, världarna kommer inte kompletta utan man måste köpa till tomter och andra saker vilket känns riktigt dåligt.
 
När jag köpte Växthuset Stenkast blev jag hemskt besviken när det inte gick att odla inomhus, precis som det gjorde i The Sims 2.
 
Men men... Det är inte för intet som EA "vann" USA's bottenpris: The Golden Poo för att det är det värsta företaget i Amerika...
 
Så vi får se vad som händer framöver... än så länge väntas ju 70, 80 och 90-tals paketet!


Kommentarer

Hur många cc har du?
Hur många saker kan man ungefär ha innan grafik osv kraschar?

Bra blogg och roligt att bloggen är tillbaka!!!:)

Svar: Hej! Tack så mycket!Det är helt beroende på vad du har för dator, prestanda och grafikkort.
Jag kan däremot säga detta:
När du har mer än ca 200 CC filer, börjar spelet att sakta ner markant. Detta är en begränsning av hur moderna datorers operativsystem arbetar, inte ett problem med själva spelet.

Jag har runt 1000-2000 CC filer i mitt spel, men jag har sammanfogat vissa, och andra tar jag ur spelet ibland!
SimSim

2012-12-29 @ 14:24:15
Sim





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->