• Sims 3 Årstider!!!
2012-02-04 @ 16:39:19

Apple iMac - av Cemre

Natalie: Hejsan!
Såg att du hade gjort ett inlägg om ett skrivbord här. På skrivbordet stod det en iMac. Vet du vart man får tag på själva datorn? ;)

Hej Natalie! Jag har själv velat ha den, men den som stod på skrivbordet i det inlägget var tyvärr bara dekoration.

Men efter många om och men hittade jag en fullt fungerande iMac.


Skapad av Cemre
Version 1.29
Ladda ner
Sunsetsims
Du behöver basspelet
för denna pryl
Info Gratis


För er som vill ha dekorations iMac:en så finns den här:

Skapad av BYHSD
Version 1.29
Ladda ner
BYHSD's blogg
Du behöver basspelet
för denna pryl
Info Gratis, kom ihåg: detta är endast en dekorations dator, fungerar ej, det är datorn ovanför denna som fungerar som en dator!

Kommentarer

SV: ganska ofta! :D men just nu har jag fel kod.. alltså att jag måste spara efter 5 min hela tiden! Efter några uppdateringar ska de nog försvinna :D

2012-02-04 @ 18:43:51 http://lillmariaa.blogspot.com
maria




Tack så mycket! :D

2012-02-04 @ 21:44:08 http://nanoko.blogg.se/
Natalie




Nice :D

Vet du om det finns såna i laptop också?

Och liknande? Som tex iPhone iPod/pad osv? Haha.

2012-02-07 @ 06:45:43
Annie





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->