• Sims 3 Årstider!!!
2012-02-04 @ 22:34:49

SimSim svarar: Hur vet man?

Ellie: Hur vet man att sakerna kan skada datan innan man ladda ner något? bara undrar. O_o

För det första: Viktigt! Jag vill att ni skall veta detta så att ni inte är rädda för att ladda ner saker: Sakerna skadar aldrig datorn. De skadar inte spelet heller, utan de skapar mer kalabalik i spelet.

Det värsta som kan hända är att man måste ominstallera spelet, och det gör egentligen inget eftersom man sparar en backup på sina simmar och sina sparade spel och på så sätt förlorar man inget.

Man vet inte att sakerna spökar i spelet förrän man har provat dem. Jag brukar oftast göra så att jag googlar efter en speciell sak, vi säger ett par skor och sedan letar jag mellan en uppsjö av sims skor på nätet, och hittar jag något som intresserar mig kollar jag alltid bland kommentarer innan jag laddar ner. om det bara är positiva kommentarer så är det fritt fram. Är det många klagomål så är det ett varningstecken och då låter jag bli att ladda ner, eller gör ett bokmärke och väntar på att den skall bli uppdaterad.

Var noga när ni själva laddar ner saker att kolla så att det inte är Sims 2 grejer ni laddar ner till Sims 3 för det skapar lika mycket kalabalik i spelet!

Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->