• Sims 3 Årstider!!!
2012-01-26 @ 21:46:32

Hår, Hår, hår, mera hår!

Jag fick en förfrågan på att försöka hitta håret som flickan i inlägget med vingarna har.

Det länga med luggen... Jag hittar det inte någonstans, så det måste vara hår som ving-skaparen själv har gjort.

Vi får hoppas hon lägger upp det någon gång. Hittade lite liknande hår, och lite annat! (klicka på bilderna för att komma till nedladdnngssidorna!)



^För att få tag på detta håret måste ni ladda ner en hel sim, sen dyker håret upp bland ert hår i SES







































Kommentarer

Hej simsim! Jag har följt din blogg ett tag och har blivit väldigt sugen på alla de här håren och ögon som du visar men EHE jag är lite feg och undrar om man verkligen kan lita på det? :s Dessutom fattar jag inte riktigt hur man laddar ned (fail) men eh ja

2012-01-27 @ 09:06:12 http://simsa-si.bloggplatsen.se
Lovegood





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->