• Sims 3 Årstider!!!
2012-01-23 @ 23:40:45

Ominstallation

Idag har jag kört en ominstallation av spelet, därför har det varit så pass lite uppdateringar från min sida.
Jag ominstallerar mitt spel ungefär var tredje månad, eftersom jag har en iMac. För att det ska kännas fräschare, och för att det är bra och fixar till det lite!
Tyvärr blir spelet lite buggigare på Mac, särskilt runt uppdateringssläpp och när nya expansioner kommer ut. Det hjälper inte att jag har över 3000 olika kläder, möbler makeupartiklar och annat skoj.

Efter Husdjurssläppet har det varit otroligt instabilt och det är så trist. Men nu efter den första uppdateringen börjar allt fixa sig. Jag kan skapa egna djur iallafall, det kunde jag inte innan uppdateringen

Mitt problem nu har varit jobbigt eftersom spelet stänger av sig efter 2-3 minuter. Typiskt när jag kommit igång med min Legacy nyss.

Detta är vad som dyker upp i spelet ibland:

Läskigt... Hahaha! en det är ju så det blir när nya expansioner kommer. Sims är ett så enormt spel och det behöver testas på någon miljon användare så man vet exakt vad det är för fel ju, och sen kommer det ut en uppdatering som grejjar biffen!

Har ni upplevt några problem efter installationen av Husdjur? Jag vet att PC inte ger lika mycket problem som med Mac, men Mac är så värt upplevelsen för grafiken är helt fantastisk.

Wish me luck!

Förresten! Jag rekommenderar att ni oxå ominstallerar ert spel iallafall en gång i halvåret, eftersom det är bra för datorn, och det kan fixa till grejer eftersom det inte alltid fungerar med uppdateringarna.

Innan ni kör en ominstallation, så spara er The Sims 3 mapp som ligger i Dokument>Electonic arts på ett säkert ställe så att ni inte blir av med alla era sparade spel och grejer!
Kommentarer

Hej, jag har inga problem med mitt spel. Har också husdjur installerat, men jag har inte råkat ut för att det har stängt av sig.. :/ Inte heller det på bilden. Du kanske har installerat något mysko?

2012-01-24 @ 12:22:19
Pernilla




Hej!



Som jag skrev i inlägget så är det en blandning av en massa, men det är inget jobbigt för mig att ominstallera, jag gör en backup på alla mina sparade spel och installerade grejer och sen ominstallerar jag! Enkelt!

2012-01-24 @ 12:32:09 http://simsim.blogg.se/
❤ SimSim




Hej! Jag har ett jätte tråkigt problem med sims husdjur som ingen har kunnat hjälpa mig med.. :( Kan inte spela överhuvud taget kunde först i början sen kracha spelet. Och då avinstallera jag spelet ungefär.. Kan varken installera eller avinstallera det.. Det står typ: " Vill du verkligen avinstallera the sims 3 husdjur om du gör det så kan inte dina andra spel funka korrekt, uppdatera ditt spel online. " Jag fattar inte vad menas med det? :O ;) Sen kan jag inte starta spelet via launchern.. Den bara står och laddar.. Men jag kan installera saker och sånt i launchern/startprogrammet.. ^^ Hoppas du kan hjälpa mig :D (Har ominstallerat alal adnra spel flera ggr.. )

2012-01-25 @ 13:44:20
..




hej ... Jag har skrivit ett inlägg om ditt problem, så var jättesnäll och svara på frågorna så kan jag hjälpa dig!

2012-01-25 @ 15:35:14 http://simsim.blogg.se/
❤ SimSim





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->