• Sims 3 Årstider!!!
2012-03-10 @ 22:03:00

På Agendan:




SimSims kalender:


SimSim är äntligen hemma! Det har varit en resa fylld av flygplansförseningar och vi har varit i farten i ett dygn.

  • Nu är överraskningen avslöjad och det är en tävling! yaay! Var med och tävla!
  • Idag har jag nyss laddat hem och installerat Sims 3 i Rampljuset och ska testa det under dagen så det kommer inte bli mycket uppdateringar vad gäller saker till spelet ännu. Vill gärna kolla hur allt funkar med de nya funktionerna i denna expansion! testat och klart, allt fungerar super hos mig på min dator, men mindre bra på min systers laptop. Hur fungerar det hos er som har hunnit få hem och spela det?
  • Kommer lägga upp en chatbox så att alla kan prata ihop och dela tankar men även fråga frågor. Det är fixat och chatboxen är uppe som en liten frågelåda i sidomenyn.
  • Jag väntar på min nya dator, som ni märkt så har mina uppdateringar varit glesare efter resan men jag vill inte gnälla. Jag och min sambo delar på datorn och vi slåss nästan (bara nästan) om vems tur det är.
  • I mitten på nästa vecka kan ni räkna med att bli bombade med inlägg som vanligt. Mitt mål har alltid varit ca fem-tio nedladdningar som jag lägger upp i bloggen om dagen. Det är max som jag hinner med och ladda ner, testa i spelet och sedan skriva recension, fixa bilder i photoshop och sedan göra ett inlägg om det!
Kom ihåg - är det något ni undrar över? Fråga gärna! Jag är här för er!

Kommentarer

Välkommen hem :D

2012-03-08 @ 06:24:55 http://jossasbloggen.blogg.se/
Jossa =)




Välkommen hem,

men detta till hör inte riktigt till inlägget

bara lite. man kan ha en ande i sims 3 Rampljuset

o skulle vara glad om du kunde ta reda på hur man

kan hitta en ande eller få en har letat överallt det enda jag har sett är bilder på spelet när en sims har fått en ande den leder till ett inlär o det står inget hur man får en skulle bli glad för hjälp men förstår om du inte riktigt har tid med detta. :)

2012-03-10 @ 22:44:54
Lisa




Välkommen! Känn ingen press :>

2012-03-11 @ 00:28:23 http://omgnilzon.blogg.se/
Annie





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->