• Sims 3 Årstider!!!
2012-03-24 @ 23:33:01

På Agendan: Omstrukturering + vilodag



Hej simmar!


Jag har fått omstrukturera lite i bloggen idag. En liten spammare spammade min chat box med 30 meddelanden (lönt haha?), och nu är jag bannad i en månad om jag inte vill låsa upp den för 20 euro. Nej tack!

Jag jobbar på en frågeruta istället, men det är lite trixigt eftersom blogg.se inte har några...
Men jag jobbar på!
Nu är den klar! Klicka på frågetecknet i menyn för att komma dit!

Jag har byggt om i menyn och där hjälpcentret var kan ni nu hitta frågerutan, och hjälpcentersknappen är ganska tydlig ändå, markerad med '!?'

Jag ska även omstrukturera nedladdnings länkarna och lägga till fler bilder på expansioner och prylpaket Klart! Nu vet man bättre vad som krävs för nedladdningarna!

Vad tycker ni om frågerutan i menyn än så länge?
Kommentarer

sv: tack så mycket ;) .. nä tror inte det faktiskt men får sätta dem på prov nästa helg (Y) har gått lite idag i dem och jag känner inte att det är öppet i mitten ;) så supersköna enligt mig men som sagt får sätta dem på prov innan jag vägar säga säkert :)



Krami



2012-03-25 @ 19:55:37 http://priska.blogg.se/
Emma Sandberg




Okej! Tack :D Ha det bra :D

2012-03-25 @ 21:42:48 http://thejossassimsblogg.blogg.se/
Jossa :)




Hoppas du får en underbar dag :)

2012-03-26 @ 09:04:46 http://mezei.blogg.se/
Victoria - Foto och Vardagen




(In går inte till detta inläg)

skulle vara glad om du kunnde hitta nå

dowlovd på katniss i the hunger games

o peet :) skulle vara glad om du kunnde lägga ut det på bloggen då.

2012-03-26 @ 13:00:26
Lisa





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->