• Sims 3 Årstider!!!
2012-03-14 @ 11:48:48

På Agendan: Temadag!

Temadag

Idag börjar den första temadagen hos SimSim och det första temat blir:
Barn!

Småbarn, bebisar & skolbarn, idag blir det bara sådant!

Jag tänkte ha en temadag en gång i veckan, men inte på en bestämd dag, för jag e så dålig på det :D

Vad tycker ni om temadagar?

Just nu håller jag på med olika inlägg om barn och testat en massa i spelet ända sedan tiiiidigt i morse!

Om ni inte är intresserade av barngrejer så är det bara att kolla in imorgon istället!
Kommentarer

Hoho, igen haha. Tänkte bara tipsa om en sida som också har TS3 Store Content som är nedladdningsbart, gratis. Dock i .package format. Så man kan specifikt välja vilka saker man vill ha i sitt spel. Finns massor, här: http://ninoosims.tumblr.com/some-goodies :)

2012-03-22 @ 21:02:11
Vixxe





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->