• Sims 3 Årstider!!!
2012-03-12 @ 14:01:16

Simmar som bara smyger fram?

Här är ett perfekt exempel på en bugg, en kommentar från en läsare i chatten:

Emmelie
: Hej! min sim vill inte sluta smyga. Haha vart han än går så smyger han fram. Även om jag väljer "gå". Hade en sim förut som bara sprang fram.vet du varför det blir så?

@Emmelie: Detta är en variant av "spring buggen" som plågar alla. Det finns två sätt att åtgärda det.

1. Gå till Ändra Stad, flytta simmen till Urklipp och sedan tillbaka till hans/hennes hus.

2. Det finns en mod på MTS som åtgärdar detta fel och förhindrar att det händer igen, om du inte har något emot mods.

Jag kan inte tro att denna bugg fortfarande är kvar i spelet. Det är en bug som kommer och går sedan Drömjobb och är ännu inte fixad.
Kommentarer

Buggen finns fortfarande kvar, hade den för någon vecka sedan men löste det själv senare! :)

Svar: JA precis, de e så otroligt att EA skiter i sådana saker :( Jag tycker de e skandal...
SimSim

2013-01-28 @ 12:45:34 http://simsing.blogg.se
Kaka - SIMSING.BLOGG.SE





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->