• Sims 3 Årstider!!!
2012-03-18 @ 12:20:59

Söndag = vilodag

Idag är det min vilodag... Inte alltid jag är borta från bloggen men jag satt så länge vid datorn igår att jag har huvudvärk idag. Den goda nyheten är att tack vare Vixxies tips så fungerar CC Magic tillsammans ned Sims på min laptop, och idag ska jag föra över det till den stora datorn.

Så det blir mer pillemoj med datorn senare. Nu ska vi ha gäster, och jag ska passa på att sy nya kuddöverdrag till soffkuddarna :D

Det är ett underbart mönster från lagerhaus och jag ska försöka att skapa ett likadant som mönster till sims, det hade väl varit coolt??

Vi ses imorn eller senare!

Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->