• Sims 3 Årstider!!!
2012-03-15 @ 17:49:28

Utomhusbelysning Tweaks v2.0a - av dDefinder

Förbättrar realistiskt utomhusbelysning:

-Minskar blå nyans nattetid. Nätterna kommer att ha ett mer naturligt utseende till skillnad från den blåa månskensstandarden.
-Skuggor är nu mer dynamiska, följer efter solen mer exakt hela dagen i stället för att fastna 15:00 gränsen
-Ny solnedgång och färgad soluppgång.
-3 väder typer: tung dimma, storm, mulet. Storm och tung dimma gör att sikten i spelet blir sämre, som under en riktig storn/dimmig dag.
-Minskad överanvändning av dimmigt för tydligare sikt under dagen.

Overcast betyder mulet!

Skapad av: dDefinder
Version: 1.26 (Pets)
Ladda ner:
Mediafire
Du behöver Sims
grundspel
för denna pryl
Info: Gratis
Kommentarer

Super! Ska ladda ner det direkt, tack!

Cathy




åh blir så sugen på att spela sims när jag läser din blogg! Inte konstigt alltså!! :P



- Vad gullig du är! kul att du följt min blogg :) Jag tipsar tyvärr inte om andras tävlingar. Bestämde mig för det när så många frågar och jag känner att jag vill behandla alla lika. :/ Hoppas du förstår! Men bästa tipset är att kommentera andra bloggar, tipsa om din tävling och jag tror det kommer gå awesome<3

2012-03-16 @ 17:30:42 http://adaras.se
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->