• Sims 3 Årstider!!!
2012-05-16 @ 16:46:40

På Agendan: Balans

Tja!

Denna vecka har gått bra och jag har inte jobbat ihjäl mig eller varit stressad. Doktorns ordination har varit: NO stress, och det är det jag får satsa på.

  • Jag kommer inte blogga så sjujäkla mycket som jag har gjort och jag måste skrota temadagarna ett tag till, eftersom jag så lätt tar på mig för mycket, både inom jobbet och med bloggandet!
  • Jag ska även göra lite mer smink till simmarna och jag har planerat det till nästa vecka någon gång!
  • Mer bilder från mitt spel och mina familjer kommer det att vara, eftersom jag så lätt laddar ner miljoner grejer och inte alls hinner spela, så jag balanserar det lite bättre nu!
  • Jag kommer lägga upp fler allmänna tomter och hus från mitt spelande, eftersom det är många som har frågat efter dem!

Jag jobbar 75% nu och därför måste jag coola ner mig lite!

Hur tycker ni att detta låter?

Hur gillar ni bloggen annars? Har jag bra saker? Tycker ni att det fattas något? Något jag kan förbättra?

Kommentarer

Du behöver inte känna nån press, hördu :) Bloggen är jättebra, fastän du inte skulle blogga varenda dag ^^

2012-05-17 @ 11:29:46 http://thejossassimsblogg.blogg.se/
Jossa :)




Det är klart att man får blogga efter sin egen förmåga :)



Jag har btw länkat dig i ett inlägg som jag har gjort!

(du kanske känner igen min ip-adress haha).

2012-05-17 @ 13:37:33 http://lovelysims.bloggplatsen.se
Lovely sims





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->