• Sims 3 Årstider!!!
2012-05-20 @ 14:09:09

Nellie Olsen, till Emmy - av SimSim

Önskan av Emmy var:

Ålder - Ungdom
Namn - Nellie Olsen
Hårfärg - blont ( gärna uppsatt i en slarvig knut eller vanligt långt nersläppt hår )
sminkad naturligt.
Jag vill att hon ska ha väldigt bra egentskaper, god osv.
men jag vill jätte gärna ha egenskapen "ryttare"
vill ha en ganska naturlig hudfärg, inte för ljus och inte för mörk.
som en helt vanlig svenne, haha :-)
( vill gärna att hon ska ha en lite rocking stil men samtidigt ganska vanligt och neutralt men inte tjejigt som t.ex rosa! )

Nellie Olsen:
  • bra på att kyssas
  • god
  • ryttare
  • sparsam
  • tankspridd
Allting ingår i simmen, men om något fattar när du lägger upp simmen i spelet, så kommenter i detta inlägg så lägger jag upp det som fattas!

Ladda ner Nellie här
Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->