• Sims 3 Årstider!!!
2013-02-04 @ 18:51:00

Guide #8: Hur man ställer in Sliders i Master Controller

Kolla på videon för att se hur jag gör när jag ställer in Slider hacket.

  • MC ställer automatiskt in en extra slider för kroppen och en extra för ansiktet Här ställde jag in den på 6 extra, vanligtvis har jag den på 10.
  • Jag visar även hur du ställer in hur man kan ha flera lager med Accessoarer och flera lager med Makeup. Tänk på att det kan bli många lager ifall ni går igenom listan och provar en ögonskugga efter en annan.
  • Flera lager fungerar bara om du öppnar Redigera i Skapa en Sim genom Master Controller. Sliderhacket fungerar som vanligt. Ni behöver inte gå igenom MC för att få dem att fungera efter att ni ställt in dem.
Det jag skulle förklara i slutet av videom är: Denna inställning ändrar hur mycket mer ni kan flytta slidersen åt höger eller vänster. Ställ inte in ett för högt värde! Det kan vara så att 30 eller 40 är för mycket för er, det beror på hur känslig er mus är.  Det kan bli mycket skumma simmar med andra ord ^^ 
 
Hoppas ni förstår guiden och hör av er ifall det är något ni behöver veta!
 
 
Kommentarer

Vet inte om det bara är min dator eller webbläsare som spökar, men jag kan inte se på klippet. :)

2013-02-04 @ 19:38:44 http://railroad.blogg.se/
Carolina "Kaka" Bäckström





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->