• Sims 3 Årstider!!!
2013-01-09 @ 22:18:25

Ny Bloggare hos SimSim!

Hej kära simmare! :)
God fortsättning på det nya året!
 
Jag heter Emmelie, (Simmelie här på bloggen) och ska börja blogga här tillsammans med SimSim! Kul va? :)
Så nu är vi två stycker som är här för att hitta de bästa nedladdningarna till dina simmar!
 
Om mig:
Jag är en helt vanlig tjej som gillar att spela TheSims. Är 23 år och bor i Småland tillsammans med min sambo.
På min fritid ( när jag inte spelar ) så brukar jag umgås med kompisar, är väldigt intresserad av skönhet och naglar, och allmänt "vanliga" grejer. har även en egen blogg http://emmelius.blogg.se/ om ni vill följa mig, skriver bl.a om min vardag och det jag gillar :)
 
 
det var lite om mig! Hoppas ni kommer tycka om mina inlägg!
Ha en bra kväll hörni!

 


Kommentarer

Vad kul :)

2013-01-10 @ 10:02:47 http://lovelysim.blogg.se
Lovelysim ♦




Haha, så kul. Jag vet vem du är och har umgåtts endel med din syster!

Svar: jaså vad trevligt :D Spelar du sims själv eller?

/Simmelie
SimSim

2013-01-10 @ 17:27:57
-




Jajamen! Älskar det! :D

2013-01-11 @ 17:23:42
-





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->