• Sims 3 Årstider!!!
2012-02-14 @ 20:41:18

På Agendan:

SimSims kalender:

Just nu har det ju varit struligt med spamfiltret, men det verkar vara över och jag vet vad jag ska länka och inte länka mer!

Jag har fått mycket förfrågningar bland kommentarerna och jag kommer framöver göra ett önskeinlägg där ni kan skriva in vad ni önskar att jag ska ladda ner så det blir samlat på ett ställe. KLART

Jag läser alla kommentarer, även om jag inte hinner svara på alla så försöker jag leta upp det ni frågar om.

Hemma så har jag flyttat i helgen så det kommer ta ett par dagar innan jag kan spela igen och göra klart mitt hus, eftersom vi har kartonger överallt!

Nu väntar vi bara med spänning på I Rampljuset!!

Förresten, ladda ner Loverland världen jag skrivit om tidigare idag, den är verkligen toppen!

Happy Valentines Day!
Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->