• Sims 3 Årstider!!!
2012-02-04 @ 21:11:40

SimSim svarar: Cencur modden

Många som frågar om Cencur modden, alltså den som tar bort censuren.

Jag har redan lagt upp den i detta inlägget här, där den heter NoMosaic och den segar inte ner datorn. Vissa Censur moddar kan av misstag ta bort specialeffekter, men jag använder den själv och har inte upplevt några saknade effekter alls!

Jag kommer inom kort göra en lista:
  • på de populäraste modsen och länka dem i sidomenyn!
  • på de vanligaste frågorna så ni hittar allt lättare
  • på varningar och eget innehåll som inte är bra för ert spel

Bra va?

Finns det någotmer ni vill kunna hitta lättare så tell me!

Kommentarer

SV: de kommer upp typ, Fel kod 12. eller nåt sånt, med de försvinner efter några uppdateringar. ^^ :D

2012-02-04 @ 21:36:50 http://lillmariaa.blogspot.com
maria




hej igen! Du kan strunta i min andra kommentar xD Hehe ;)

2012-02-06 @ 18:36:12
..





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->