• Sims 3 Årstider!!!
2012-02-06 @ 21:15:24

Om mig, SimSim

 

Jag är en tjej i 20 års åldern, bor i Malmö!

Jag har bestämt mig för att vara anonym i bloggen, men kan avslöja att jag har mörkt hår, brun-gröna ögon (som ni ser på bilden ovan) och mitt namn börjar på bokstaven K.

Jag har en konstnärlig ådra och sysslar mycket med både traditionell och digital konst. Allt från penna och papper, till ritplatta och stylus penna, till htmlkoder och grafik. Även inredning är något jag älskar.

Då är det inte alls konstigt att jag fastnade för The Sims!

Jag har spelat The Sims ända sedan februari 2000.

Många härliga år har det varit och det är kul att se hur spelet har utvecklats genom tiderna.

 

Jag har en grafisk utbildning och även bildbehandling, men jag fotar inte ens en bråkdel av vad jag själv skapar på datorn.

Jag skapar även lite enkla Sims 3 saker!

Det var lite om mig, och har ni fler frågor kan ni fråga dem här! :D

ps. bilden är gjord av mig.

Kommentarer

Har du gjort den där bilden? :D

2012-02-06 @ 21:27:53 http://jossasbloggen.blogg.se/
Jossa =)




Åh jag önskar jag var lika duktig som du på koder/design osv. Då hade jag gjort en blogg för länge sen ;p Haha ingen vill hjälpa mig heller..

Gillar bilden med :D

2012-02-07 @ 06:23:02
Annie





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->