• Sims 3 Årstider!!!
2013-01-15 @ 09:46:00

Önskeinlägg: Dystra och mörka saker

 
Här är en utdrag ur en samling på en massa mörka och dystra saker till Sims 3.
Allt hittar på Club Crimsyn, en sida som inriktar sig på detta ämne. Allt är gratis och jag har alla grejer nedladdade som finns på sajten ^^ (förutom ett par uppvikta jeans som inte föll mig i smaken)
 
Hoppas detta var något för dig Juliet, Jag vet inte riktigt vad det var du sökte.. Dystert är en bred inriktning på saker till sims.
 
Om du behöver ännu mer så googla Sims 3 grunge och då kommer det upp massa!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->