• Sims 3 Årstider!!!
2013-03-16 @ 11:03:00

Ursäkta frånvaron

Ganska dött här på bloggen :P
Jag har kommit i en riktig spel-period nu. spelar en ny challenge, Perfect Genetics challenge (regler finns i forumet)
Det är verkligen svårt, men samtidigt kul. Min sim är inne på sitt 14:e barn (!!) och fortfarande inte fått ett som har lila hår och orangea ögon. Hon har då fått använda sig av 2 st UngPåNytt elixir.
 
 
Någon som testat denna challenge någongång?
 
 
 
 Här är min sim. Kaylee Dunne.
 
Precis när jag skrivit inlägget så startade jag spelet igen och Harry växte upp till småbarn.
Han har lila hår och orangea ögon :) äntligen! barn nummer 14 hehe.


 


Kommentarer

Ja, körde denna challenge förut! Jag vet inte hur långt jag kom men jag lessnade tillslut, men blir alltid sugen när jag ser andra skriva om det!

2013-03-16 @ 21:38:55 http://railroad.blogg.se
SIMSING.BLOGG.SE - En blogg om The Sims 3




Har önskat något till bloggen skulle bli glad om du kunnde kolla.

2013-03-22 @ 13:13:16
Juliet





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->