• Sims 3 Årstider!!!
2012-04-09 @ 23:44:06

Vanessa Sea - av SimSim

I samband med min första skapelse till sims 3 släpper jag en sim, Vanessa Sea, där linserna ingår! Jag vill tacka er för era fina idéer, och jag ser att ni tror på mig för era önskningar är avancerade! jag får se hur det kommer gå med tålamodet först och främst, för det är ett pilljobb det där!

Vanessa har även en hudton från S-Club som ni hittar i detta inlägg
Det är av typen 1.0A. Installerar ni inte den så kommer hon bli svart i Skapa en Sim, men det gör inget, det är bara för er att ändra till en egen hudfärg.

Skapad av:
SimSim
Version: 1.33
Ladda ner:
Mediafire
Info: Gratis
Site-registrering: Nej

Sims 3 Grundspel krävs

Kommentarer

Vill bara säga att jag läser din blogg nästan varje dag, och följer dig på facebook. Jag älskar dina tips och gör mitt spelande så mycket roligare.

kram julia

2012-04-10 @ 17:08:22 http://jullejag.wordpress.com
julia strand




Jättesöt sim. Klick

Kirre




Har en fråga om man laddar ner hon följer det då med ögon fransarn?

2012-04-14 @ 13:30:47
Lisa




@Lisa:

Nej, ögonfransarna är en Mod, som jag skrivit om tidigare, i detta inlägg:



http://simsim.blogg.se/2012/march/3d-eyelash-project.html

2012-04-14 @ 15:38:53 http://simsim.blogg.se/
SimSim





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->