• Sims 3 Årstider!!!
2012-02-01 @ 14:59:20

Bilder från en familj...

Idag tänkte jag visa lite bilder från en familj som jag har boende i Bridgeport. Detta är den familjen jag bygger på när jag inte spelar min legacy utmaning.

Huset är inte klart ännu men jag tyckte det kunde vara roligt för er att se lite möbler i action av dem som jag har postat här i bloggen. Heads up - ja. Jag ÄLSKAR kuddar och myshörnor. Särskilt ugglekuddarna. Nu vet ni!

Köket













Hallen















Myshörna







Galleriet





Exotiska rummet







Sovrummet







Toalett och tvättrum





Översikt



Det var hela huset! Som ni ser är det forstafande väldigt "rått", d.v.s. att det är tomt och väggarna är ganska kala. Jag kommer jobba med detta hushåll parallellt med mitt Legacy hushåll och delar av detta hus kommer vara med i Stellas "tillbakablickar" på sitt gamla hem och liv i Bridgeport innan hon flyttade! Kul va? :D Vad tycker ni om huset hittills?
Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->