• Sims 3 Årstider!!!
2012-02-02 @ 19:05:04

Hjälpcenter: Bilar.

Linda: Hej. Jag laddade ner alla bilarna utom en bil i ett inlägg. Nu laggar The sims 3 hela tiden, vad tror du kan vara felet? Kram.

Hej Linda, som jag har skrivit överallt i hela denna bloggen, testa er fram med EN installation åt gången och prova spelet och se ifall det fungerar eller om det laggar. Avinstallera alla bilarna och radera Sim-cache som ligger i The Sims mappen:
  • CasPartCache.package
  • compositorCache.package
  • scriptCache.package
  • simCompositorCache.package
Dessa filer kommer dyka upp igen automatiskt nästa gång du spelar, utan minnet av dessa bilar.
Prova sedan att installera en bil och köra spelet, och samma sak med nästa.
Lycka till
Kommentarer

Svar:

Tack själv :) intressant blogg du har, bra initiativ :)

2012-02-02 @ 19:29:48 http://lavali.blogg.se/
Melissa Lavali - Vikt och Fotografering




klockren blogg!

2012-02-03 @ 00:06:35 http://ssarahsantoro.blogg.se/
sarah





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->