• Sims 3 Årstider!!!
2012-03-24 @ 00:20:57

Bloglovin' tävling: 10 vinnare i 10 veckor!

Känner mig otroligt inspirerad och vill ge lite mer till er!
Eftersom det var ett tag sedan jag gjorde något design-igt, förutom denna bloggen så kanske någon är intresserad?

Jag tänkte köra en liten Bloglovin' tävling i bloggen, och dela ut en vinst i veckan i 10 veckor! (tävlingen kan förlängas om det är många som vill ha headers!)


Det behöver inte vara en Simsblogg, utan alla som har en blogg är välkomna!


Vinnaren vinner en gratis header till sin blogg, skapad av mig, SimSim! Ni får välja precis exakt hur den ska se ut själva!


Prenumerant som blir ett jämnt 100 (200, 300, 400) tal vinner en gratis bloggdesign, så håll koll på vilket nummer du får när du prenumererar!


Jag är som sagt, en grafisk designer när jag inte spelar sims :D



Reglerna är enkla:

För extra vinstchans, skriv om SimSim i din blogg och skicka med länken i mailet!

Ni behöver bara anmäla er en enda gång, och ni är med och tävlar under hela tävlingens gång!

Varför ni ska maila och inte kommentera? Det blir lättare för mig att hålla ordning bland vinster!

Vinnaren presenteras varje Onsdag - Fredag (beroende på hur jag jobbar nämligen!)

 

Kommentarer

Jag vill vara med! Har inten blogg ännu men jag kommer skaffa en snart! jag blev 118 som prenumerant! Hoppas jag vinner, och du är den bästa simsbloggen hittils!

2012-03-24 @ 00:31:57
Lina




Jag igen!!!! JAgmenar nummer 128 inte 118!!!!

2012-03-24 @ 00:41:50
Lina




Hej jag är meed!

Jag är nummer 56 tror jag! :D

Anonym




Vilken gåva du har

2012-03-24 @ 10:41:00 http://www.kaffehornan.se
kaffehörnan




sv: tack tack då vet jag (Y)



Krami

2012-03-24 @ 19:56:31 http://priska.blogg.se/
Emma Sandberg





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->