• Sims 3 Årstider!!!
2012-03-11 @ 08:35:18

Guide #6: Hur får man tag i en Ande?

Läsarfråga

Lisa: Välkommen hem,
men detta till hör inte riktigt till inlägget
bara lite. man kan ha en ande i sims 3 Rampljuset
o skulle vara glad om du kunde ta reda på hur man
kan hitta en ande eller få en har letat överallt det enda jag har sett är bilder på spelet när en sims har fått en ande den leder till ett inlär o det står inget hur man får en skulle bli glad för hjälp men förstår om du inte riktigt har tid med detta. :)



Hej Lisa, tack så mycket och klart jag har tid!
Det är så oklart i spelet och jag har också undrat hur man får tag i en ande...


Jag vet att det har varit en hel del mystik kring den nya "varelse" eller "livsform" för The Sims 3 I Rampljuset, och vi har även fått hintar från producenterna i intervjuer innan släppet. Så idag ska jag ge er en kort info om andar samt tips för att hitta en, men mer än så blir det inte för jag vill att ni ska få uppleva en själva.


Andar är mystiska varelser, och inte den lättaste att upptäcka. Sena nattresor till katakomberna, resor genom dimensionella porten på  PlasmaPunch Gyroskopledaren, och även en legendarisk show-prestation är alla olika sätt du kan hitta en dammig gammal lampa. Självklart, om du vill gå den beprövade vägen, där man måste samla 30.000 livstidsbelönings-poäng för att köpa en lampa är alltid en bra väg att gå. Och när du hittar en av dessa mystiska dammiga gamla lampor, vad skulle du göra, förutom att damma den? :)!


Så vad i helskotta är en PlasmaPunch sak?
Det är ett nytt föremål som finns i köpläget på 'Underhållning' > 'Övrig underhållning'


Ha det så skoj med andesökandet!
Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->