• Sims 3 Årstider!!!
2012-03-26 @ 15:46:01

Strandpromenad till Starlight Shores - av Perks

"Lång väntan, men den är äntligen här! Det är Delmar Boardwalk! Så fort jag fick reda på att Starlight Shores inte kom med den mycket väntade strandpromenaden EA frestade oss med satte jag direkt igång med att bygga en. Låt mig säga, jag är ingen arkitekt, så detta piren kommer inte att vara perfekt, men det är ett mycket bättre val än att ta dina simmar till en tom strand som de inte ens kan bada i?

Ok, låt oss komma till saken. Tomten är satt som en live show plats, så om du har några blivande sångare / magiker / etc, kan de göra en audition för ägaren av tomten och uppträda på scenen! 

Det finns bara tre typer av eget innehåll:
  • Pariserhjul
  • McDonalds
  • Klättervägg (EA)

Riv strandtillhållet i Starlight Shores och ersätt det med denna tomt. That's it! Jag hoppas att ni alla njuter av denna roliga plats och tar dina dejter och din familj dit. / Perks"

 

 

Skapad av:
Perks
Version: 1.33
Ladda ner:
Perks of Being a Sim
Info: Gratis
Site-registrering: Nej
Alla EP krävs
Kommentarer

sv: Jag dör vilken cool blogg! :D

2012-03-26 @ 17:37:01 http://martinsdotters.blogg.se/
M. Martinsdotter / foto.




SV: ja, det har jag. Jag har flera såna filer i min mapp men de fungerar hur bra som helst :/

2012-03-26 @ 18:08:28 http://blogofphoto.blogg.se/
Annika




SV: okej, ska testa :)

2012-03-26 @ 19:16:46 http://blogofphoto.blogg.se/
Annika





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->