• Sims 3 Årstider!!!
2012-03-16 @ 16:34:46

Uppdatering...igen

ÄNNU är jag inte riktigt klar. Windows har ju 3546793747 uppdateringar att uppdatera. Det hade jag helt förträngt.

Inget ont om Windows, men kom igeeeeeen. Sedan har man Sims installationen kvar, uppdateringarna OCH att lära sig CC Magic.

Jag har haft en dag full av tum-rull. Men men... det måste ju bli klart någon gång :D

***

Håller fortfarande på med installationen av Windows. Allt blir så segt med Windows :/

Men det är nödvändigt. Jag har över 2000 grejer installerade och det tar FÖR mkt plats i spelet och jag har märkt att jag inte kan ha dynamiska skuggor på utan att spelet crashar. Jag har inte spelat ordentligt på länge förutom igår.
Jag testar massa eget innehåll varje dag men då har jag spelet igång ca 10 min per grej jag provar och jag har inte märkt skuggproblemet förrän igår.

Men dettta är ju bra, för då kan jag felsöka och se om jag har något som gömt sig, men jag misstänker att det är något gammalt CC som jag haft länge som spökar.
Och som vanligt kommer jag skriva om det och hur jag löste problemet.
En erfarenhet rikare!

Jag vet ännu inte alls hur CC Magic fungerar, men jag hoppas jag lär mig snabbt. Jag installerar även Windows så att jag kan ta reda på hur man gör eget innehåll till Sims 3.

Hade varit kul att kunna skapa en grej själv från grunden :D

Finns det någon där ute som har gjort egna grejer? Och då menar jag inte ändrat motiv på Tshirtat och sådant för det kan jag, utan skapat något eget som hade velat tipsa mig?
Eller några bra länkar kanske?

Allt uppskattas!!

Och än en gång - förlåt för sämre uppdatering om Sims 3 prylar, men jag måste fixa detta med min dator.
Nu har jag testat spelet med eget innehåll avstängt och då fungerar spelet som det ska, så nu vet jag att det är något som spökar - det ska fixas! :D
Kommentarer

Hoppas det blir bra med installationen :D PS. Min nya blogg e lite underlig ännu :P

2012-03-16 @ 18:50:13 http://thejossassimsblogg.blogg.se/
Jossa =)




vet tyvärr bara vilket program man använder för att göra egna mesher till the sims 2 :(

2012-03-16 @ 19:29:15 http://queenofsims.blogg.se/
Q





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->