• Sims 3 Årstider!!!
2012-05-17 @ 14:13:57

Önska dig en specialgjord sim!

Jag har lust att skapa simmar, och ni får gärna önska er en specialgjord Sim av mig!
Det kan vara vilken sim ni vill!

Ni kan skriva en kommentar, och skriv då med följande:
  • Simmens namn
  • Kön
  • Ålder
  • Hudfärg
  • Hårfärg
  • Vilka egenskaper ni vill att simmen ska ha
  • Sminkad starkt eller naturligt?

Jag tar inga önskningar om att skapa kändisar som simmar.

Önska på och glöm inte skriva ert namn, mailadress och bloggadress om ni har!

Kommentarer

Jag skulle gärna vilja ha en tjej.



Ålder - Ungdom

Namn - Nellie Olsen

Hårfärg - blont ( gärna uppsatt i en slarvig knut eller vanligt långt nersläppt hår )

sminkad naturligt.

Jag vill att hon ska ha väldigt bra egentskaper, god osv.

men jag vill jätte gärna ha egenskapen "ryttare"

vill ha en ganska naturlig hudfärg, inte för ljus och inte för mörk.

som en helt vanlig svenne, haha :-)

( vill gärna att hon ska ha en lite rocking stil men samtidigt ganska vanligt och neutralt men inte tjejigt som t.ex rosa! )

2012-05-17 @ 18:46:06 http://emmypersson.se
Emmy




Ålder - Ungdom

Namn - Alison olson

Hårfärg blont (uttsläpt fint hår)

Smink - naturligt lite som en ängel)

kön - tjej

hudfärg - ljus )

egenskap - god, vänlig ,

kläd stil - naturlig lite som ett spöke eller en ängel. :)



2012-05-17 @ 23:21:33
Lisa




•Phoenix Tale

•Man

•Ungdom

•Mörk

•Mörkt (vill inte hämma din kreativitet för mkt)

•Atletisk, Familjeinriktad och Vänlig. Resten - välj själv!

•Inte alls men gärna piercad/tatuerad.



En kille som ser extremt bad ass och tuff ut på utsidan men som är jättesnäll på insidan.

2012-05-18 @ 19:24:44 http://simsdeluxe.bloggplatsen.se
Sara




Simmens namn: Mary Dawson

Kön: Tjej

Ålder: Ung vuxen

Hudfärg: Mellan, varken för ljus eller för mörk, lite solbränd

Hårfärg: Brunt

Egenskaper: Jag vill gärna att hon ska ha blandade egenskaper, både dåliga och bra, har dock ett krav att hon ska ha en egenskap som kom med i The Sims 3 Husdjur

Smink: Naturligt

2012-05-19 @ 11:59:10 http://erikagustafsson.blogg.se/
Erika





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->