• Sims 3 Årstider!!!
2012-05-17 @ 12:45:04

Svar på Carros fråga:

Carro:
hej simsim!
jag har letat efter ett par leopardmönstrade strumpbyxor som liknar dessa: http://i49.tinypic.com/24b7yg7.png ett bra tag nu, men utan resultat. så då undrar jag ifall du som verkar vara så himla duktig på att göra simskläder osv. skulle kunna prova på att göra ett par? eller om du kanske vet någon sida som har dom strumpbyxorna, eller ett par liknande? vore jättesnällt isåfall. tack på förhand

Svar:
Hej Carro!
Tack så mycket! Jag har inte alls lärt mig kläder ännu, men lösningen på din förfrågan är jätteenkel!
Icia som gjort shortsen på den bilden skriver såhär i sin blogg:

Katty frågar: -Hi Icia! I really love most all your stuff :3 And was wondering if those leopard tights were by you too?
Icia svarar: -Hi there!
Thank you so much for your nice comment (L)
And Katty i used the original Ea tights and the leopard pattern (the big one) i just set the colors to look like that :P

Alltså har hon använt vanliga tights eller strumpbyxor och ställt in färgerna och leopardmönstret i skapa en stil så att det ser ut som om de är lite genomskinliga!
Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->