• Sims 3 Årstider!!!
2013-01-20 @ 14:08:00

Den stora överraskningen! Sims 3 Forum

Hej alla Glada!
 
Som ni vet har jag haft bloggen i ett år ganska exakt och för att fira det har jag skapat ett Sims 3 Forum!
Inget jätteavancerat, men tillräckligt för oss!
 
Imorgon, under dagen, öppnar jag portarna så att ni kan registrera er och deltaga!
 
Jag har lånat lite webutrymme och har laddat upp forumet där men kodat till det lite så att det ligger uppe på en underdomän till bloggen!
 
Jag har skapat detta så att vi, svenska sims 3 bloggar och sims 3 spelare kan under ett och samma tak hjälpa varandra men tutorials, hjälpcenter, nedladdningar och allmänt tjat. Det finns även en chatbox så att vi kan prata live med varandra!
 
Jag har även en Community del där man kan dela Legacy berättelser och utmaningar och en Sims 3 blogg del där alla kan skriva om sina sims bloggar och göra reklam för olika tävlingar.
 
På detta sätt kan vi alla ha ett gemensamt nätverk och ha roligt ihop, hjälpa varandra, tipsa varandra och skaffa fler vänner.
 
Vad tycker ni om denna idé? Vill ni vara med?
 
 
 
Kommentarer

Superbra idè! :D

2013-01-20 @ 18:41:41 http://simssandra.bloggplatsen.se
SimsSandra





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->