• Sims 3 Årstider!!!
2013-01-14 @ 11:20:00

Han har gjort det igen.

OBS! Tack för era kommentarer angående detta, men vissa kan jag INTE posta eftersom ni har skrivit ut namnet till sidan :/  Var noga med att inte göra det på dena sajten eftersom vi inte vill bli kopplad med dem.
 
Minns ni att jag pratade om denna sajten? Nu har Ägaren återigen härjat på Mediafire och nu har Marie Antoinette på therescakeinyourhair fått sina saker borttagna från Mediafire för att ägaren på *** har sagt att hon stulit dem från hans sajt.
Även Justin från PradaSims har blivit utsatt.
 
Men det roliga är att det börjar bli smalare och smalare på ***s breda motorväg av stölder och lögner för i de nya EULA reglerna står det klart och tydligt:
Even the *** w***shop was created using the EA software, which means that too remains the property of EA.
 
Finns det någon som läser denna bloggen som har någon aning om vad man som privatperson kan göra?
 
Eftersom det är ett svenskt företag borde man väl kunna göra något?
Här har ni en länk till ett tidningsurklipp där ägaren pratar om sajten

Här är en bild på ägarens hemsida där han stoltserar med *** 
Klicka för större
 
Kommentarer

Det jag inte förstår riktigt är var de övriga fyra skaparna till sidan håller hus? Man hör bara om T när de var fem stycken som skapade *SR. Jag har googlat lite och frågan är om det verkligen är svenskregistrerat. Isåfall går det under ett annat namn för jag kan inte hitta det när jag söker. Oavsett vad är ju det hela sinnessjukt!
Visst vill man anmäla men först och främst måste man ha något konkret lagbrott att anmäla. Där skulle möjligtvis att man tar betalt för något som ska vara gratis kunna vara ett brott. Men sen är ju frågan om företaget är svenskregistrerat eller inte. När jag söker på T så kommer två företag upp, inget av deras beskrivningar stämmer in på det som *SR sysslar med. Men någon som läser den här bloggen kanske är bättre på lagar och regler än mig. :)

2013-01-14 @ 10:55:32 http://simsdeluxe.bloggplatsen.se
Sara




Förlåt för jag skrev namnet på sidan i en kommentar men jag skrev om en fråga och jag skulle vilja få svar på den i alla fall jag orkar inte skriva om allting i från början..

2013-01-14 @ 13:37:08
Juliet




Nu har *** skrivit att det är en bedragare som gjort detta under deras namn. Sant eller inte vet jag inte.

Svar: Jag vet.. jag undrar ifall han sover gott om nätterna... Han har en liten dotter också. Bra sätt att visa för henne hur världen fungerar. Hans fru e lika korrumperad som han är. Trist :(
SimSim

2013-01-14 @ 14:31:56
Victoria




Hatar *** jag menar varför ska dom förstöra så mycket för andra men, jag har en fråga "Jag vill göra min egna sims 3 tavlor kläder eller animation eller linser och andra saker men vilket program är det bäst att ha det i om man vill ha kläderna/linserna/tavlorna i bra kvalitet? och sedan skulle det vara kul om ni kunde göra en tutorial hur man gör sina egna sims 3 saker" :)

Svar: Jag har skrivit ett inlägg om din fråga :D
SimSim

2013-01-14 @ 14:32:27
Juliet





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->