• Sims 3 Årstider!!!
2013-01-14 @ 10:15:00

Låååångt hår

För evigheter sedan lovade jag att leta upp långa hår... Jag har väntat ett bra tag eftersom det helt enkelt inte fanns bra grejer.
 
Nu har jag kommit över en lista med en massa vackra hår. Jag har laddat ner en del, och en del har jag inte hunnit. Vissa betalar man för, men det går alltid att fixa fram dem gratis eftersom man inte får ta betalt ändå.
Jag postar bilder på några långa hår som jag har i spelet och länken till listan är längst ner i inlägget!

 
Kom ihåg - ni laddar ner på eget bevåg denna gången! Här hittar ni listan!


 
Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->