• Sims 3 Årstider!!!
2013-01-20 @ 11:00:00

Mod: Amma ditt barn - av Nona Mena

OBS! Modden kommer vara på svenska och är översatt av mig!
 
 
 

 Med denna modifikation kommer din sim att amma sitt barn. Det finns inga speciella animationer utan det blir en censur (om ni inte har tagit bort censuren med en mod) och simmen vaggar barnet i famnen.

Ifall Nona Mena kommer göra en animation till denna mod så kommer jag uppdatera det här!

Skapad av: Nona Mena
Version: 1.47
Ladda ner: Nonas Nook
Info: Gratis
Site-registrering: Nej
Krav:
Sims 3 Grundspel v.1.47
 
 
Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->