• Sims 3 Årstider!!!
2013-01-20 @ 10:54:00

Mod: Plugga extra - av Nona Mena

OBS! Modden kommer vara på svenska och är översatt av mig!
 
 

Om dina barn har fastnat och är uttråkade hemma hela dagen på grund av snöiga dagar, sjukdagar, eller till och med semester, ge dem något produktivt att göra! Med denna mod kan ditt sim-barn gottgöra missad skoltid genom att göra extra hemläxor när de inte är i skolan.

Denna mod ger en "Plugga Extra" interaktion till alla datorer (inklusive bärbara datorer) och MultiTabs i ditt spel.

Modden är översatt av mig!

 
Skapad av: Nona Mena
Version: 1.47
Ladda ner: Nonas Nook
Info: Gratis
Site-registrering: Nej
Krav:
Sims 3 Grundspel v.1.47
 
 
Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->