• Sims 3 Årstider!!!
2013-01-18 @ 13:09:00

Önskningar och frågor

Hej!
Ni som har önskat er saker eller frågat och utan att kolla var ni skrev dem, era kommentarer har tagits bort, så ni får göra om det på rätt ställe!
 
Var snälla och skriv in era frågor och önskningar på rätt ställen. Det står klart och tydligt ovanför och inuti kommentarsrutan.
Jag hjälper er mer än gärna, men kan inte hålla reda på alla önskningar om ni inte önskar på rätt ställe. Detta bara för att jag inte ska tappa bort era önskningar!
 
Samma sak gäller för frågor. Det finns en frågelåda med stora frågetecken i menyn, de e bara att klicka där!
Tack för hjälpen!
 :D
Kommentarer

Jag har nu skrivit om frågan i frågelådan
jag behöver ha svar just i dag och jag har tidspres på mitt arbete och skulle vilja fort ha svar på min fråga.

2013-01-18 @ 14:00:26
Juliet





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->