• Sims 3 Årstider!!!
2013-01-16 @ 14:05:00

På Agendan: Hemligt Projekt

Hallojsan Simfreaks.
Simhards? Simmers? 
 
På agendan har vi nu en del skoj!
  • Hemligt, superkul, simtastiskt projekt som ni alla kommer få användning av! Utvalda simsbloggar har blivit kontaktade angående detta! Äger du en simsblogg och skulle vilja vara en del av projektet, skriv!
  • Modguider
  • Skapa poser (försöker lära mig)
  • Fler hus håller på att skapas
  • Bella Swan ska bli färdig
Sen vill jag bara säga att det är riktigt roligt att så många nya hittat hit!
Jag hoppas ni har användning för det ni hittar här!
 
Hojta om det är något!
 
 
Kommentarer

Jag har en simsblogg och är nyfiken på projektet! :)

2013-01-18 @ 10:56:07 http://simsdeluxe.bloggplatsen.se
Sara




Jag har inte riktigt fattat detta än, men måste man vara utvald för att delta. Jag tycker iallafall att det verkar vara en kul idé, både att läsa och att skriva. Men det är förmodligen bara de större bloggarna du väljer. Svara på blogg eller mail:[email protected]

2013-01-19 @ 14:48:20 http://Thesimmer3.blogspot.com
Johanna





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->