• Sims 3 Årstider!!!
2013-01-08 @ 13:29:00

Rösta knapp - hjälper mig med översikt!

Som vissa har märkt så har jag, efter lite trixande, fått en rösta knapp att fungera längst ner i varje inlägg. Denna knapp är inget märkvärdigt, inga topplistor eller något, men den hjälper mig att hålla koll på vilka inlägg ni gillar och vill se mer av och vilka som inte är så uppskattade!
 
Var snälla och rösta så ofta ni kan så att jag får en bra översikt!
Vill ni ha en egen röstnings knapp på er sida? Den heter Rating Widget och är helt gratis.
 
 
 
Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->