• Sims 3 Årstider!!!
2012-04-15 @ 01:37:24

Hjälp mig att hjälpa er

Jag får många frågor och många behöver hjälp. Det är tråkigt att det är många som har problem med sitt spel.
Samma sak gäller dock för er som behöver hjälp:

Skriv i Hjälpcenter inlägget eller i min frågelåda eller kontakta mig på MSN eller maila mig på [email protected]. Jag kan inte hålla reda på alla era kommentarer om ni inte skriver in dem på rätt plats.

Hjälpcentret ser ni nere i menyn, en bild markerad med !? eller klicka på frågetecknet, så kommer ni till frågelådan.

Snälla, jag ber verkligen för jag gör allt för att hjälpa er.

Ni som väljer att skriva till mig i bloggen och ni inte skriver i rätt inlägg när det gäller problem med ert spel, kan jag inte längre garantera att ni får hjälp med det som är fel i ert spel.

När ni kontaktar mig, var noga med att ange:

  • Hur bra ni är på datorer
  • Hur gamla ni är och om era föräldrar tillåter er att ändra saker i datorn
  • Är det en stationär dator eller en laptop ni spelar på?
  • Mac eller Pc?
  • Vilka sims 3 spel har ni?
  • Har ni installerat eget innehåll till spelet?
  • Vad felet är ni behöver hjälp med
  • Hur länge sedan är det spelet fungerade som det ska?
  • När uppdaterade ni spelet sist?

Tack kära vänner!

Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->