• Sims 3 Årstider!!!
2012-04-01 @ 11:29:37

På Agendan: Ofrivillig bloggpaus och en konflikt i spelet




Jag har som ni märkt inte varit aktiv i ett par dagar nu, och detta beror först på att jag inte hittade något under 2 dagar så jag bestämde mig för att byta mitt operativsystem från Mac till Windows.

Sagt och gjort, men herregud!! Mac är snällare mot .package filer som inte fungerar eller skapar en konflikt.

Mitt spel fungerade inte alls som det skulle. Det tog över en halvtimme att starta.

Jag har fått jobba hela helgen för att ens få det att fungera. Men nu funkar det som en dröm. Det är stabilt och kraschar inte som det så ofta gjorde på Mac-delen av datorn.

Inget ont om min Mac, älskar macOS men jag har fått inse: Sims är gjort till Windows först och främst.

Jag kommer skriva om ett jättebra program som gör att du direkt ser vilka .package filer som skapar en konflikt i ditt spel.

Den saken som skapade konflikt i mitt spel var dessa här skorna.
Det är bara en av de tre filerna och det är de skorna med nitar på som heter:
MK_afShoesLitaPlatforms_Studded.package

Ni som har laddat ner dem, prova att flytta ut filen från mods mappen och starta ert spel om ni inte märker någon skillnad så kan ni lägga tillbaka dem igen! Det är inte säkert att ni har problem med de skorna, det beror på vad ni mer har installerat!

Idag har jag ju min vilodag men jag ska se om jag lyckas gräva fram något roligt! Trenden i Sims 3 världen just nu är hushåll och visst många hushåll är fina, men vissa har så mycket eget innehåll som är skiiiiit så jag blir irriterad tillslut!

Jag vill gärna ha lite feedback från er:
Hur tycker ni att era nedladdningar fungerar som ni får från denna sidan?
Har ni upptackt problem? Om ni har det så måste ni berätta för mig så jag kan skriva om det!
Kommentarer

Näää...Det var mina favvoskor till mina älskade simmar!! :( Fast de har inte gett mig konflikter! :O

2012-04-01 @ 12:12:21
Kirre





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->