• Sims 3 Årstider!!!
2012-04-16 @ 14:34:49

På Agendan: SimSim goes public

Hej alla!

Som ni märker är det liiite mindre uppdateringar, men det går åt mer tid när man gör egna grejer. Särskilt när man måste lära sig dem först.

Mina egenskapade saker publicerar jag på min simblr: Heart SimSim.
Länken finns även nere bland mina länkar i sidomenyn.

Jag vill gladeligen tillägga att sidan Sunsetsims.mustbedestroyed.org har lagt upp mina saker, och kallat dem för bra simssaker med hög kvalitet.

Hur roligt är inte det??
Sunsetsims är den sida jag följt längst, och att bli omnämnd och publicerad där, är en ära!

Sunset har även bett mig att försöka göra en guide, så att hon också kan försöka sig på att skapa egna saker, och jag som ny kanske kan göra en guide som är enklare att förstå.

Vi får se hur det går med det, men jag ville bara dela med mig av de goda nyheterna!

Kommentarer

Åh shit så najs! du är så duktig! :D <3

2012-04-18 @ 19:56:34
Vixxe





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->