• Sims 3 Årstider!!!
2012-12-12 @ 10:20:09

Bloggare sökes!

Hej kära Simmar!
 
Jag har inte så mycket tid över för Spelande och blogg, men jag känner hur bloggen kallar :(
 
Finns det någon som är intresserad av att blogga tillsammans med mig?
Det bästa är ifall ni är vana vid blogg.se!
 
Maila info om er själva, vad ni har för erfarenhet av att blogga, hur länge ni har spelat Sims och lite annat kul!
 
Maila det till: simsimblogg(a)hotmail.com
 
Det är öppen rekrytering, d.v.s inget speciellt datum som ansökningarna stängs!
Kör!
Kommentarer

Jag ska anmäla mig kanske, ska sova på saken :)

2012-12-14 @ 17:30:25 http://blogofphoto.webblogg.se
Annika





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->