• Sims 3 Årstider!!!
2012-02-01 @ 20:54:31

Denim i all ära...

Klicka på bilderna för att komma till nerladdningssidorna.
Alla nerladdningar är gratis, men vissa kräver att du registrerar dig på sajten. Detta är också gratis!

















































































































Detta är nog det längsta inlägget hittils... Pust! Det var jobbigt att leta upp alla jeanskläder jag använder i mitt spel,men som tur är var de flesta av samma skapare!
Kommentarer

Hej, jag undrar bara, om är dom där kläderna att man måste ladda ner från Internet eller att det fin på en sims skiva?

Hoppas du förstår, ha det så bra! ;D

Lovisa





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->