• Sims 3 Årstider!!!
2012-02-07 @ 13:58:47

FAQ - vanliga frågor

Idag ska jag börja att sammanställa en lista på de vanligaste frågorna och jag ber er att lasta på med olika frågor som ni funderat på om vad det gäller the Sims!

Go Go Go!


Varför fungerar inte mina nerladdningar som de ska efter att jag installerat husdjur?
Som de flesta vet har det varit en stor omvälvning i eget innehåll med TS3 Husdjursexpansionen.

Orsaken till problemet är att _RIG resursen i eget innehåll i The Sims har ändrat format så att djur kan interagera med möbler och soffor och annat.


O__o ? 
Detta kanske är rena grekiskan för er men det betyder helt enkelt:

Har du eget innehåll som inte fungerar i spelet är det förmodligen från innan husdjur, det måste du ta bort. Du kan leta upp samma sak från samma skapare som du laddade ner från innan eftersom:

Skaparna som har gjort eget innehåll konverterar sina filer från det gamla till det nya formatet så att du kan använda deras egna innehåll igen.

Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->