• Sims 3 Årstider!!!
2012-02-17 @ 16:17:44

Hårbomb från skaparen Newsea

Min absoluta hår-favorit bland Sims 3 skapare är Newsea, men de tar oftast betalt för alla deras grejer på deras hemsida, men nu har jag hittat en sida som har samlat alla deras hår och lagt upp dem gratis. Men sidan läggs kanske ner i slutet av februari så skynda er att ladda ner!!

Vissa har jag säker redan lagt upp, men lika bra att jag lägger in dem igen så ni vet att Newsea gjort dem
Klicka på bilderna för att komma till nedladdningssidan, klicka sedan på samma bild eller om det finns en nedladdningslänk så klickar du på den för att ladda ner håret.











































































































































































Puh! Längsta inlägget hittills
Kommentarer

Hej, skulle du kunna leta upp ett par Jeffery Campbell skor? Har letat lite men inte hittat några jag är nöjd med..

2012-02-17 @ 17:54:21
Elin




Dsm :D Okej, tack för tipset :DD

2012-02-17 @ 18:08:14 http://jossasbloggen.blogg.se/
Jossa =)




Jag kan inte ladda ner någon av dem D: Filen liksom typ laddas ner och hamnar längst ner i webbläsarfönstret, liksom, fast sen när den laddat klart står det ändå t.ex. Tid kvar: 00:03

Och simsprogrammet reagerar inte ;w;

2012-02-18 @ 11:17:14 http://simsa-si.bloggplatsen.se
Lovegood




Jag testade i google chrome men det funkar inte nu heller :/ Simsstrartprogrammet öppnas liksom men saken jag försöker ladda ner finns inte där.

2012-02-18 @ 16:53:15 http://simsa-si.bloggplatsen.se
Lovegood





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->