• Sims 3 Årstider!!!
2012-02-18 @ 15:11:13

Jobbar på min Legacy

Jag har fått upp min speldator igen mitt bland alla kartonger här hemma (vi har flyttat förra helgen). Så nu ska jag bygga klart Stellas hus i Bridgeport (där hon bodde med sin mamma innan allt hände) och jag kommer lägga upp huset för nedladdning i bloggen :D Wiee!

jag kommer inte lägg atill Stella eller hennes mamma i hushållet ännu, men de kommer finnas för nedladdning lite senare. Jag har inte bestämt mig för Stellas mammas utseende ännu

Jag vet att det har tagit satans lång tid att jobba på legacyn, men jag håller på med hela storyn nu och vill kunna posta det första kapitlet till på måndag senast!

Jag är en backstory-lover och gillar att göra en bra historia av något litet, plus att jag är perfektionist så det gör inte saken bättre hahahaha!

Det är faktiskt backstory huset och historien som tar upp all tid, i min legacy har Stella hunnit vara utfattig, jobba som en slav, dejta, få upp väggar runt tältet, kräkas på dejten, fria, gifta sig och få ett ordentligt men ändå litet hus. Historien däremot, blir roligare om man får till den lite, eller hur?

Om ni inte vet vad jag pratar om alls, så klicka här: SimSim | Legacy
Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->