• Sims 3 Årstider!!!
2012-02-03 @ 00:23:16

Kan ni hjälpa mig?

Hej!
Dags för mig att behöva er hjälp!
Mitt spel har en bugg, och jag vill bara veta om någon av er har upplevt samma sak som jag gör.
I min legacy har Stella jobb inom den paranormala grenen, och hon har samlat in spöken bra. Men nu när hon ska driva ut poltergeist andar ur möbler så hände en grej:
Stella drev ut en ande ut ett badkar men den försvann inte. När hon försöker driva ut den igen så använder hon sin maskin och efter 2 sekunder så flyttas hon till ett annat rum. Jag försöker igen driva ut anden men samma sak händer.
Jag kan fortfarande åka till andra hem och driva ut andar men hemmet där anden är fast i badkaret försvinner inte från kartan, och jag kan på så sätt inte bli befodrad.
Det har gått flera dagar i simvärlden men hushållet med spöket är kvar.
Har er sim någonsin haft ett liknande problem?
Tacksam för svar, kära läsare och svara gärna ifall ni inte har haft problemet, för då kasnke det bara är mitt spel och inte en allmän bugg,  så jag kanske ska kontakta EA om problemet?
Kommentarer

Har själv aldrig haft problemet, men visserligen så har jag aldrig kommit så långt i det yrket...

2012-02-04 @ 10:52:41 http://theesimsblogg.bloggplatsen.se
^.^





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->